Ysmmmnn Deletedmom5545 adetinizin ilk gününden hesaplanıyor gebelik adetken gebe kalmanızda olumsuz ve enfeksiyon kapma riskiniz çok yüksek
Myworld34 Deletedmom5545 benim abim biraz hayırsız çıktı annem hep diyor onu adetli günümde yapmıştık tutmuştu baban hep derdi bu çocuk haram adet günü yaptık günaha girdik ocağımızı yıkacak. Öyle de oldu valla. Aklıma geldi şimdi
Myworld34 Mervexxx komik ama öyle gerçekten hepimizin hayatını mahfetti annem de hep öyle diyor karnımda bile aynıydı diyo
Meleknkkk Deletedmom5545 tıbbi açısını bırak canım eşin çok saçma iğrenç ve günah bisey istemiş. Bu haram ve günahı büyük.
Busra333 Deletedmom5545 kötü düşünme canım bilmiyordun sen haram olduğunu sonuçta şimdi tövbe et ve bebiş için dua et 🙏😊 hem yaş olarakta küçüksün sanırım herkes hata yapar hayatta bebeğin de sağlıkla gelecektir insallah 😍
ingene Deletedmom5545 ilk gecenizde reglken nasıl oldunuz ilginç sonuçta ilk gece şükür namaz kılındıktan sonra birlikte olunması lazım kötü olmuş telafi etmişsinizdir umarım yanlış anlama eleştirmek için yazmadım