11annebebek korkmayın Allahın izniyle bişey olmaz. Bende çok az çıkmıştı ama coraspin kullandım sadece ve soluma yatarak tamamladım ilk gebeliği, şimdi 2.daha rahat geçiyor. İlaçlarınızı sakın ihmal etmeyin. İlk başta korkutucu gibi ama dikkat edildiğinde sorunsuz ilerliyor. Çok geçmiş olsun🌸