NurayHamzaKapar 25 haftalık hamileyim. Açlık tokluk şekeri ölçtürdük . Açlık 82 tokluk 200 çıktı. Ama sağlık ocağında ebe kahvaltı yaparken reçel bal tatlı şeyler ye muhakkak dedi ve ben şeker kullanmayan biriyim. Kahvaltıdan sonra midem bile bulandı. Doktorumu aradım yarın için gel dedi. Bu durumda olanlar varmı .? Şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Ciara93 NurayHamzaKapar hemşire ne diye o kadar tatlı ye demiş acaba. Doktorun yarın gel demiş bugün dikkat et yemene falan yarın git bakalım
Didemalkanendik Evet yükdek çıkmış ama yarını bekleyebilirsin bence canm yine de bugun için çok şekerli tüketme
NurayHamzaKapar Ciara93 bende bir anlam veremedim şaşırdım öyle dediğinde vardır bi bildiği dedim yedim. Yarın sabah tok yine baktırıp öyle gideceğim doktora