Littlemisssunshine Kızlar merhaba, 24. Haftam neredeyse bitecek ama biz hala kızımıza isim kararlaştıramadık. Şu anda 5 seçeneğe indirdik sizin de fikirlerinizi merak ediyorum. Duru Asya Derin Doğa Beste Duruya ismine benzesin diye ben sıcağım açıkçası ama herkesin kızının ismi duru neredeyse ondan emin değilim, Asyayı ise eşim düşündü, o olabilir diyor, Derin de karizmatik bir isim ama ben pek ısınamadım, doğa da güzel söylemesi biraz zor gibi, besteyi ise eşim aynı zamanda müzisyen olduğu için koyalım mı dedi ama bana hafif bir isimmiş gibi geliyor. Bence isim hem etkileyici hem zarif olmalı. Sizin fikirleriniz nedir bu konuda?
Littlemisssunshine Ne zor işmiş bu isim işi.. eşim de bi karar veremedin bi karar ver artık diyor.. çocuk isimsiz doğacak bu kararsızlığımla :/
AnneyimHamileyim Littlemisssunshine Aynen isim işi çok zor ilk kızımda çok zorlanmıştım 2.ye hamileyim cinsiyetine göre ismi hazırdı çok şükür ☺️