Bende de 21 haftada başladı sertleşme ve toplanma, 30 sn kadar sürüyor sonra salıyor kendini. Detalıdaki perinatoloji Dr rahim kapalı, kanama yok, rahim uzunluğu normal herşey normal günde 2 den fazla olursa magnezyum kullan dedi ve sebep olan durumlara dikkat et ve yapma o hareletleri çok sık dedi. . Ben biraz yorulunca ayakta çok kalınca ve yürüyünce oluyor açıkçası. Sizde dikkat edin ne zamamlarda oluyor daha çok. Dr.unuza da söyleyim mutlaka. içerde sıkıntı görülmüyorsa çok önemli oldugunu düşünmüyor Drlar anladığım kadarıyla.