Gulceefe-00 mrveknblt ben yoyko city çok beğenmiştim bu araba da onunla çok benziyor alt sepet falan fermuarlı yoyko nun da şikayeti çok oluyor diye almaya tereddüt ediyorum bu arabanin anladığım kadarıyla müşteri iletişimine falan ulaşmak daha kolay tek korkum çok ağır olması bir de çok büyük mu acaba araba bagajında yer kaplar mi?
BabyAAO Gulceefe-00 ben de düne kadar yoyko sipariş veriyordum ama parçaları çok sıkıntı yaratıyormuş ve dışardan bulunması zormuş. İnternet satıcısı sayfasını kapattığında ulaşmamız imkansız o yüzden ben vazgeçtim
mrveknblt Gulceefe-00 Bende internetten çok baktım ama bebek arabası büyük bir şey ve tecrübesizim, bizde o yüzden cumartesi gününden çarşamba gününe kadar mağaza magaza gezip bebek arabasi baktık. Eşiminde benimde aklımızda bu kaldı. Daha birçok özelliği var da gösterilmesi gerekiyor burdan ifade edemiyorum malesef 🤷🏻♀️ https://resimyukle.link/i/4ZSVf1 https://resimyukle.link/i/4ZSNYA https://resimyukle.link/i/4ZS7P2 https://resimyukle.link/i/4ZS1nh https://resimyukle.link/i/4ZSjQN
Gulceefe-00 BabyAAO işte araba görüntü olarak çok güzel diğer travel sistemlere göre hafif bir araba da ama benim de tek korkum irtibat numarası bulamamak. Olur da tekeri falan kırılırsa ki bunlar olabilecek şeyler ulaşacak kimseyi bulamazsam araba çöp olur.
2melekannesi_ BabyAAO yoyko city almayı düşünüyorum hep olumlu yorumlar okudum aklıma yatan bir model oldu
BabyAAO 2melekannesi_ aklınızı karıştırmak istemem ama bu işi yapan bir abime danıştım parçalarında sıkıntı yaşarsanız bulmanız zor sadece internet üzerinden satışı var bayiler çok uğraştırıyor diye satmıyorlarmış artık ben o yüzden vazgeçtim sonuçta parası da az değil
2melekannesi_ BabyAAO hadi yaa sonuçta yoyko da bilindik bir marka garantisi de var yetkili servis illaki vardır diye düşünmüştüm mağazaya da gitsek üç beş model oluyor yine onlinedan almamız gerekiyor zaten ama nasıl olacak bilemedim cidden kafa karıştırıcı bi konu
GamzeDurmus BabyAAO ben E bebekten baby plus galaxy travel sistem aldım suan indirimde 2800 TL den 2000e düşmüş ilk önce mağazada görmek istedim benim çok hoşuma gitti hafifliği rahatlığı baby plus canyona da baktım çünkü o daha uygun fiyatlı 1600 TL civarında ama o çok hoşuma gitmedi iç rahatlığı vs ama galaxy öneririm ben gördüğüm kadarıyla çok memnun kaldım
Gulceefe-00 GamzeDurmus rica etsem acaba arabanın fotoğraflarını atabilir misiniz? Baby plus canyon ağır diyorlardı bu araba nasıl tek başına bebekle beraberken kaldırmak zor olur mu?
2melekannesi_ GamzeDurmus bu modeli de çok beğendim ama satışını bulamadım hangi mağazadan aldınız acaba?
GamzeDurmus Gulceefe-00 ben öyle ağırlık hissetmedim rahatça kullanabileceğimi düşünüyorum açıkçası yorumları da çok iyi daha elime ulaşmadı ama internetten sipariş vermiştim çünkü mağazada beğenip eve gelsin diye internet üzerinden e bebekten aldım
GamzeDurmus Gulceefe-00 https://www.hizliresim.com/1vs0p78 https://www.hizliresim.com/nmnlw27 https://www.hizliresim.com/iwolgxt https://www.hizliresim.com/3ydhg2t benim aldığım bu
GamzeDurmus 2melekannesi_ ben mağazada sadece gidip baktım açıkçası oradan almadım internetten sipariş verip direk elime ulaşsın istedim ama Tekirdağ da oturuyorum Çerkezköy’den aldım sizde internetten sipariş verebilirsiniz normalde e bebekte olması gerekiyor
Nurklc38 mrveknblt Aldın mı canım benimde aklımda bi bu vardı ama kimse kullanmamış almamış şüphe de kaldım nasıl iyi mi sence görünüş olarak da iyi mi
mrveknblt Nurklc38 hafif bi araba ben çok kolay döndürebiliyorum, esnek, puset minderi de çok yumuşak bebek için iyi yani ayriyetten bi minder alınmasına gerek yok tabi bu kişiye kalmış 😊 yer kaplamıyor yani çok içimize sinerek aldık
mrveknblt mrveknblt @Gulceefe-00 https://imgyukle.com/i/Gppky https://imgyukle.com/i/GpG1h https://imgyukle.com/i/Gpsep https://imgyukle.com/i/GpiX6 https://imgyukle.com/i/GphJx https://imgyukle.com/i/Gpmwn
2melekannesi_ GamzeDurmus anladım. Ben de bakıp görmek istiyorum ağırlığı sürüşü nasıldır diye istanbuldayım ben de buradaki mağazalarda sorayım en iyisi
GamzeDurmus 2melekannesi_ evet muhakkak görürsünüz daha detaylı bakmak insanın içini rahatlatıyor ben 2 araba arasında kalmıştım ama birinin sadece internet üzeri satışı vardı gidip görebileceğim bir yerde değildi bunu da görünce içime daha çok sindi ☺️
Gulceefe-00 GamzeDurmus fotoğraflarda güzel görünüyor ben bir mağazaya uğrayıp bakayım en iyisi çok teşekkür ederim.