gulbanuemre acill diye başlık açıp da bir ay sonra gideceğiniz şeker testini soruyor olmanız ne hoş....
Aç karnına oluyoruz hep ama ikinci sizin farklı bi durum var Mıdır bilmiyorum 🤷🏻♀️ Telefonla ulaşma imkanınız varsa doktorunuza bi danışın kesin yanıt olsun 😊