Kubra-mucize26 Arkadaşlar 20.haftalık hamileyim bebeğim sanki hep kasıkların oraya vuruyor gibi yada üstüne hep aşağıda yani birde iki gündür karın ağrısı oluyor normal mi acaba rahim büyüdüğü için
2-prensesannesiii Kubra-mucize26 O haftalarda aşağıda olması normalmiş bende 18 haftaligim hep altta hissediyorum . Yine de doktora gittiğinizde sorun mutlaka
Ayse_ayhan12 Ağrıyı bilmiyorum canım ama vajinada baskı hissediyorsan kontrole gitmelisin bence bende hep tekmeleri aşağıda hissediyordum ve vajinada baskım vardı erken doğum riskim varmış 24 haftanın başında
Kubra-mucize26 Ayse_ayhan12 baskı nasıl canim sadece karın agrım var biraz aşağıda ağrı yok yarın kontorle gidicem insallah
Ayse_ayhan12 Kubra-mucize26 benim özel bölgemde çok ağrım vardı sanki ilişkiye zorlanmış gibi afedersin anlıyorsun zaten idrara giderken bile zorlanıyorsun o ağrıyla kötü bişey olunca emin ol hissediyorsun ama yine de tedbir almakta fayda var bi görün doktora derim şahsi düşüncem 🙏
Ayse_ayhan12 Kubra-mucize26 risk hala devam ediyor canım 26 haftaya geldik sürekli yatıyorum ve ilaç başlattı doktorum onları kullanıyorum