Kızlar bende nstye girdim 2 gün önce bi anda gözlerim karardı benim nabzım 170 i gördü ölüyorum sandım söyledm sola çevirdiler cocuğun kalp atışlatıda bi gitti bi geldi bi 100 e düştü bi 150 lere cıktı sancı bi 40 cıktı bi 8 sizce nedn olmuştur baya bi kaldım tekrar tekrar cekildi snra doktorum tamam biraz toparlamış dedi pazartesi cağırdı yine benim gibi yaşayan varmı acaba