Merhaba doğumuma az kaldı normal Doğu deniliyor ama olurda sezeryan olursa diye bir sürü hücre yenileyici krem aldım iz kalmaması adına… açıkçası biraz fiziğime önem veriyorum rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin her türlü doğum doğumdur ancak iz çok mu belirgin oluyor çok mu derin dikiş merak ediyorum