Aynı şekilde benimde karnım. alerji doktorum şekeri kes demişti ve bacaklarımda ki kaşıntım vardı ilk başta benim onun için genjel diye bir sprey vermişti onu göbeğine de sürdüm baya rahatlattı. Tavsiye ederim 🙏🏽 gebelikte bir sakıncası yokmuş
4 5 günde büyük gelişme gördüm ben