Melos1 şuan 12+3 üz balik et tavuk tukettigimi en basında belirttim doktorumuz 3.ayda omegaya baslycagini söyledi 11.hafta da ocean mummy e başladım. Ilk basindan beri hamileligim cok guzel gidiyor , düşünmeye başlayınca folik asit kullanmaya başladım ve o ay hamile kaldım 5mg folik kullaniyordum bebek icin 0.4 mg daha saglikli olanmis bunu alsigim kitaplarda da okudum doktorumuda danistim 0.4 kullandim kendi de onerdi, sonrasında 11.hafta da omegaya getik ve baska bir takviye vermedi her seyi yedigim icin.Bugün kontrolümüz vardı ikili taramamiz oldu simdi vitaminde kullanmaya başladım, hiç balık yemeyen bir arkadaşıma 4.ayda vermişti omega, biz eşimle balık çok tüketiriz tutmaya da gideriz eşimde balık çok yapar balik yerken esimi de danışırım bugün doktorumuza danistik yenmesi ve yenmemesi gereken balıklar var bazılarını yiyorum diye uskumru önermiyorum dedi dip baligıda kilolarca yersen sorun olur ama az az yedigin zaman sorun olmaz dedi.Omega 3 ve vitamini doğuma kadar kullanıyorsunuz.