Aysegul9371 Üniversite öğrencisi olup bu sene gidecek olan var mı ? Açıkçası çok korkuyorum hem okul hem staj hem virüs covid olmaktan korkuyorum gebelikte covid geçirmek normalden daha tehlikeli kararsızım
Mehtap23 Aysegul9371 AÖF de okuyorum Eylül’de sınavım var ama ben giremiycem galiba keşke diyorum yaz okulu yazmasaydım. Yatak döşek yatıyorum kanamam oldu diye çalışamıyorum . Daha yüzyüze olsa napardım bilmiyorum🤔 zor valla gebeyken okumak🤷♀️
Aysegul9371 Mehtap23 gerçekten zor daha doğrusu gebe olmasaydım umrumda olmazdı giderdim okuluma evime cok yakın ama işte 60 kişilik ortamlar stajlar yüksek ihtimal virüs kapmam. En iyisi dondurmak okulu