yesilkelebek Alparslaninannesii bana test bozuk gibi geldi. İlk yaptığınız test ertesi gün silik pozitif verdiyse bu ne yazıkki geçersiz diyebiliyorum fakat siz yine de adetinizde gecikme olursa normal kaset testinizi yapın🙏🏼
muzicemsu Alparslaninannesii Bundada sanki eğer testin kendi kontrol çizgisi değilse silik çizgi çok çok sikik var gibi yanlismi görüyorum
Alparslaninannesii muzicemsu tamam cnm verecem adet olmazsam inşallah haftaya Çarşamba gidecem vermeye
Alparslaninannesii NurCeren00 evet açtım düzelttim yana kaymış yani sorun yok da hayalet gibi görünüyorun yada ben uzun süre baktığım için var gibi de ama bilmiyorum yinede
NurCeren00 Alparslaninannesii yani bilemedim canım inşallah hayırlı sağlık bi şekilde kucağın dolar. Sabretmek çok zor ama 1-2 gün sonra tekrar erken gebelik testi yaparsan emin olabilirsin. Veya kan vermek daha hızlı çözüm
Alparslaninannesii NurCeren00 3 defadır yapıyorum ama sonuç hep negatif günüm gelain bu sefer normal test yapacam