Uyumsuzzz Önceki haftalar istahım çok acıktı her şeyi yerdim istekli bi şekilde 30.hafta girdi gireli iştahım var ama zorla yiyorum sanki bir corba ile akşam yemeğini geçirebiliyorum bebeğe bi zararı olur mu günlük süt ve meyve ihtiyacımı aksatmıyorum