Evet 😄 birden öne doğru şişti resmen kilo almaya başladığım zamanlardan itibaren, şimdi 37+3 haftalık oldum ve gergin hala, bazen patlayacak sanıyorum. Doktorum hafif bir göbek fıtığı olabilir dedi ama o kadar ileri seviye değildir öyle olsa hissedersiniz demişti