Kızlar merhabalar yeniden aranızdayım maleseff hamileyyimmm diyerek aranıza gelemedim yine hüsran yine üzüntü bazılarınız tanıyordur beni😊 sürekli buradaydım nisan ayında kimyasal gebelik geçirdim. Aslında kimyasal gebelik sonrası gebelik kolay oluyor dediler şans yüksek oluyormuş bu bende olmadı yada nasip degil sanırım tam toparlandım bu ay denemeye başlayacagım derken eşiimle corona olduk ve ![11.gün] eşimde bende aşı olmamıştık hafif atlattık şükürler olsun corona sürecinde ilaçlarımızı kullandık eksta olarak enox kan sulandırıcı iğne de verdi doktor düzenli yaptım
Pekiiiii
Bu ay ümit varmıdır denemelimiyim yoksa adet olmayı mı beklemeliyim 12.günüm bügün adetten itibaren yumurtlama dönemine girecegim normal şartlar altında ama yumurtlama olurmu bilmiyorum napsam ne etsem çağresiz hissediyorum