-ozlem- Arkadaşlar 5 haftalık gebeyim ama sağ kasığımda feci batmalar yaşıyorum aynı durumu yaşayan var mı ?
yamacinannesii -ozlem- bne çok yaşadım canım doktorum normal demişti ağrılsrım geçsin diye progestan yazdı
iremk00 -ozlem- ben de çok sancı çektim normal, tutunup yerini yapmaya çalışıyor demişlerdi bana hep öyledir muhtemelen
-ozlem- yamacinannesii daha doktora görünmedim ben beta takibi yapıyorum 16 çıktı üç gün sonra 134. Yarın 48 saatim dolacak tekrar kan vercem. Ama bu ağrılar çok korkuttu beni ilk gebelik bi de 🤷🏻♀️🙄