Ben hazır ağda bandıyla aldım geçen doktora gidicem diye bi zararı olmaz ağdayla ama tüy dökücü Kremleri bilemicem kimyasal çünkü onlarla almam göbek çevresi çok hassas olduğu için sivilcelenme yaptı çok fena onun içinde kremim vardı doktorun kaşıntı ve kızarıklık için krem vermişti karın bölgemde onu sürdüm bikaç güne geçti almayın diyolar ama almadanda olmaz ki cok fena duruyo erkek gibi mecbur doktordan doktora alıcam gibi duruyo