Kızlar 5. Haftamdan beri şekerim ver şuan 24+5 haftalığım şekerim var 4,1 di bugün 6,7 çıkmış bebeğe zArar verir mi çok mu kötü yaaa sabah akşam turuncu ünsilin kullanıyorum şekerim çok da yüksek değil aslıdna en fazla 130 oda çok olmaz sabah da şu 1 haftadır 90 95 civarı bu aralar meyve yedim ondan sebeb mi böyle oldu ki dikkat etsem düşer mi