Birmucize_ Brtmrv doğumuma 8 gün kaldı , 9 aydır mide bulantısı , kusma yaşıyorum tek çare prilam geçmeyince ne yaparsan yap geçmiyor . Yeşil elma , kraker , leblebi iyi geliyor diyorlar ben de işe yaramadı bir deneyin belki siz de işe yarar ☺️
Brtmrv Minnosannesi38 Bende öyle hapı kestim hiç bi faydasını göremedim bulantı dan artık aç geziyorum
2prens1prensesannesi7 Brtmrv kırmızı elma 🍎 lif kaynağından zengin olduğu işin engelliyor birde kendinizi çok aç bırakmayın bi dilim ekmek zeytin peynir hafif bişeyler atın ağzınıza boşken çok bulanır ve psikolojik olarak sürekli olur sanarsınız