Papianneoluyor_1203_ Merhaba hanımlar, Haftama girdim bir haftadır akşamları ne yesem anında şişiyorum nefes alamayacak duruma geliyorum karnım taş gibi oluyor. Soda veya idrara çıkma asla fayda etmiyor. Bir şey yemedikçe daha çabuk geçiyor. Sizde böyle bir şey oldu mu, oluyor mu? Bu arada İlk gebeliğim. Teşekkürler şimdiden.
Zeyyyn Papianneoluyor_1203_ 32 ye giricem Vala hergun öyle gündüz göbeğim normal gece top gbi patlıcak ve gergin gaz mazda yok yani
Ozgetubaturkoglu Papianneoluyor_1203_ porsiyonları küçültün ben öyle çözüm bulmuştum sık ama az yiyordum birde yağlı ve baharatlı yemekler de çok fazla şişkinlik yapıyordu bende geçmek bilmiyordu
Dilekcnkn Papianneoluyor_1203_ 29′haftaya girdim gireli aynı üzerimde öküz var gibi valla yürüsemde , havada alsam fayda etmiyor 31+4 haftalığım bende
Kereminannesiiiiiii Papianneoluyor_1203_ tuzu azaltmayı deneyin bir de rahatlayacakmısınız bir bakın soda da tuzlu bu arada obada dikkat edin.Tuz kısıtlaması yapıyorum şu an görünürde ödemim yok ama nefes darlığım oluyordu ciğerler su topluyormuş şuan rahatım 29+2 haftadayız bizde.
Papianneoluyor_1203_ Dilekcnkn Kesinlikle bende öyle. Ne yürüyüş ne hava alma hiç biri fayda etmiyor. 😔
Papianneoluyor_1203_ Kereminannesiiiiiii İnanın sodayı bu şişliğim geçsin diye içiyorum yoksa normalde içmiyorum pek. Tuzu azaltmam gerekiyor olabilir bunu da dikkate alacağım. 🙏 Bu arada çok geçmiş olsun.
rabiakryl Papianneoluyor_1203_ 30+5 haftalığım 28. Haftada bende aynıydım ne yesem şişkinlik yapıyordu nefes bile alamıyordum. Ama çok şükür geçti çünkü çok fazla iştahım kalmadı çok çabuk doyuyorum ve çok açlık hissetmiyorum
Papianneoluyor_1203_ rabiakryl Bu çok doğru, benim iştahım birden açıldı. Bulantılarım vardı. Şimdi kilo almaya başladım. Fakat bu şişkinlik iki gündür var. Top gibi gergin ve şiş oluyorum. 😞
haticerale63 Papianneoluyor_1203_ 23 haftalık oldum Patlayacak gibi oluyorm aynı çok zayıf biriydim kilo alıyorum diye mi zorlanıyorum bilmiyom belimin ağrısi da cabasi
Papianneoluyor_1203_ haticerale63 Bende zayıftım ilk üç ay kilo da verdim şimdi iştah açılınca ondan mı oluyor diye düşündüm fakat iki gündür su içsem dahi böyle gergin ve şiş oluyorum. 😞
Barlascemom Papianneoluyor_1203_ 28+4 um bende sisiyorum kaburgam batıyor gece nefes almakta zorlanıyorum uyuyamıyorum 😟
Papianneoluyor_1203_ Barlascemom Ne güzel anlattınız iki gündür aynen böyleyim. Kaburgam batıyor, midem karnım yere düşüyor üstünde de ağırlık var sanki gibi altına ne koysam fayda etmiyor. Hamile yastığı vs normal yastık ne koysam fayda etmiyor😞
AslanAlp Papianneoluyor_1203_ bende aynıyım biraz şekerleme yapınca iyi oluyorum birde porsiyonları azalttım böylede iyi okuyor 4*1 olarak yiyorum
nagehan3534 AslanAlp Papianneoluyor_1203_ Papianneoluyor_1203_ Vallah bende çekiyorum nefes darlığı hele geceleri boğulcakmıs gibi hissiyat geliyor suan da bile var yani anlamadım bunu yaşayan varmı
esma___06isik Papianneoluyor_1203_ 37 haftalık hamileyim 34 ya da 35. Haftam di tam hatırlamıyorum ben de acayip şekilde sişiyorum hala da devam ediyor bir yerde duymuştum protein ağırlıklı beslenildigi için şişme yapabiliyormus ama alakası yok bence hareket etmedikçe yürüyüşe filan gebe yogalari yapmadıkça ya da doğum yapmadıkca bu şişlik inmez 😅😅 benim de ilk gebeliğim ❤️