İlkinde istem dışı sezeryan oldu son haftaya kadar beklemiştim gelmeyince sezeryan oldum. Ama bunda ne derler bende bilmiyorum inş çok erken gün vermezler en azında 38 falan geçsin isterim. Tabi doktorun kararı ama ben söylerim bekleyelim diye zamanı gelince 🤔 eğer sorunum yoksa bekler zaten doktorlar 👍