MerveSarikeili bayanlar 31.haftamdayım. Artık diplerim diplikten çıktı 🙈😂 en azından dış çekim için saçlarımı boyatmak istiyorum .tabi en iyisi boyatmamak diyenler olacak ama doktorum tabiki boyayabilirsin 4.ayından sonra dedi. Amonyaksız saç boyaları arıyorum . Birçok marka var phyto,aveda,naturing.palettede de doğal yazıyor ama ona güvenmiyorum . Kuaförüm Artego marka kullanıyorum dedi . Sizler de boyatan var mı ? Hangi markayı kullandınız? Lütfen cevaplarınızı bekliyorum
Nesomer MerveSarikeili ben tam 3 kez naturtint kullandım çokta memnun kaldım. Watsons mağazalarında satılıyor. Amonyaksız ve kokusuz. Tavsiye ederim
Gamze612 MerveSarikeili bu konu benim de arastirdigim bi konu.. eczaneler phyto urunu satio. Ben naturigin e denk gldim nette . 5 ayim bitmek uzere beyazlarim aldi basini gitti.. doktorum izin verdi ama hala karar verip boyatamadim.. ben de bekliyim tavsiyeleri😊
MerveSarikeili Nesomer çok duydum naturtint ve biomagic markalarını watsonsta varmış , ama kullanan birinden duymak içimi rahatlattı teşekkür ederim
goncacan Nesomer bende bir kere aynı markadan kullandm bir ay sonra tekrar boyucam muhtemelen doktorum 3 aydan sonra sorun yok dedi
Abdbahar Ben gittim güzelce kuaförümeee 31.haftamda boyattım dr illaki ki doğal boyaya gerek Yok 3 .ayından sonra istediğin şekilde boya demişti ☺️
Deletedmom65 MerveSarikeili ben adını hatırlamıyorum boyattım ama 42 lira vermiştim 1 tane boyaya içime battı zaten doğal boya denen şey yalan hepsinde kimyasal var önemli olan amonyak miktarı
MerveSarikeili Deletedmom65 n11.com da canım çoğu şeyi yarı fiyatına alıyorum , saç boyaları da orda çok uygun ,omega3, çatlak kremi hepsini ordan getirtiyorum ben.ilk başta güvenememiştim ama ambalajlı orijinal paket geliyor
Nesomer goncacan aynen bende 3 aydan sonra başladım maalesef benim beyazım çok. 40 günde 1 boyadım bende bide doğuma yakın boyamayı düşünüyorum