Aslhn12 şöyle söyliyim küçümsemek istemediğinizi anladım fakat orada bakan ASİSTAN doktorlar sayesinde benim çocuğumda alanında uzman doktorun farkedemediği geriliği ve sıkıntıyı farkedip tedavisini uyguladılar. Doğumumda da asistan doktor vardı. Ve ben zannetmiyorum ki özelden bir farkı var. Tek odada doğum yaptım tek odada yattım. İlgi alaka o şefkat on numara. İlk doğumumdu ve onların sayesinde hayatımdaki en güzel anım o oldu. Sizin meselenize gelince asistan dediğiniz doktorun pratikte deneyimi yok sadece ki orada 3 5 yıldır görev yapan asistan doktorlar var. Onlar en ufak bir sıkıntı pürüz farkettiklerinde hocalarına danışıyorlar o şekilde size bilgi dönüşü yapıyorlar. Özeller şuan aşırı cep yakıyor. Ama kartal lütfü kırdar da da güzel doktorlar var. Size kalkıp sonuçta doktor olmayan birisi bakmıyor. O kişilerde doktorlar. Asistan,uzman,doçent vs. Ne profesörler var gözünün önündekini göremiyor teshis koyamıyor. Çat bi uzman gelip anında tanı koyabiliyor. Bu iş biraz da işini sevme meselesi. Birazda bakma meselesi. Her doktor için söyleyemem bunu ama zeynep kamilin asistanları bile uzman doktor gibi gayet detaycı ve inceleyici. En azından ben orada hiç söylediğimin tersine denk gelmedim. Benim yengem özelde takipliydi. Hastanede değil baya özel muayenehanede gatadan emekli bir profesörden takipliydi. Bebeğimizde sıkıntı vardı. O doktorumuz bile bizi eğer benim para için böyle söylediğimi düşünüyorsanız zeynep kamile de görünün dedi. Bende ona gidiyordum maddi durumdan dolayı yarıda kesmek zorunda kaldım. Bana dediği tek şey devlete gidiceksen zeynep kamile git oldu. Yani doktorların asistan olması onları bilgisiz yada çok iyi anlamayan yapmaz. Demek istediğimi umarım anlatabilmişimdir. Siz annesiniz tabiki en iyisini istemek hakkınız fakat zeynep kamili ve doktorlarını gerçekten takdir eden biri olarak postunuzda zeynep kamil yazısını görünce dayanamadım. Açıklamak istedim. Buraya kadar okurmusunuz bilemem ama amacım sizi eleştirmek değil amacım şu doktorlar üzerindeki negatif düşünceyi bir nebze olsun kırabilmek. 🙏🏻Nacizane görüşüm bu şekilde. Umarım istediğinize en hayırlı en güzel şekilde ulaşır. Yavrunuza sağ salim kavuşursunuz🦋🙏🏻