BurcuG0 ben 10 set almadım iki beşli üç tane üçlü aldım içlerine birer atlet zıbın koydum . Oğlumdanda kalanlar vardı . Tulum ,çorap, bere, alt pijama, uzun kollu zıbın, ağız mendili, 3 müslim örtü, 3 battaniye(ince, kalın,penye) puset, küvet seti, havlu, biberon, valiz (ortaboy. biraz büyük almışım😂) kendimede üç alt üst pijama, iç çamaşırları (emzirme sütyeni atleti alt çamaşır) çorap tülbent, terlik🤔 bebeğe hep 0-3 ay arası aldım. Bir iki 3-6ay aldım 🤔hatırladıklarımı yazdım😀 birde ben bebek için anne sütü emzirme kaşığı varmış onuda almak istiyorum ama çıkamıyorum evden çıkarsam e bebekte varmış 🤔