Byzz Kizlar bugün beni görenler göbeğimin düşmüş olduğunu söyledi yani doğuma yakın oluyormuş bu sizce ne zaman dogururum 😃 siz göbekler düştükten kaç gün sonra dogurdunuz
gamzosgamzos Byzz vAllah benim 27 haftan sonra asiri dusmustu her goren dikkat et diye uyarıyordu 37+6 da sezaryen olmustum 🤣
Parinas Byzz 32 de indi göbeğim. Doktorda kanala girmiş o yüzden inmiş göbeğin dedi. 36+2 nişanım geldi bekliyorum sabırsızlıkla
Yokys Byzz benm de 32 33 gbi indi ama ilk gebeligm de boyleydi 40ta dogurdum o yüzden pek sey edemiyorum😅😅
Yokys Byzz benm de ailem geldi şehir dışından sıkılıyorlar erken dogacagna inanıyorlar bakip bakip ama 😅😅