Arkadaşlar bugün 16. Haftam bıttı doktora gıttım kontrole ve doktorum bebeğin suyunun azaldığını gördü ve erkenden ayrıntılı ultrason çektirmemizi söyledi. Bebeğin böbrekleriyle ilgili sıkıntı olabileceğini düşündü ama çok şükür ki bebekte hiç bir sıkıntı yokmuş gelişimi su an için gayet iyiydi. Fakat sorun plesentanın yüzde 50 beslendiğini öğrendim. Yani Rahime bağlanan sol kanalımın tıkalı olduğunu çalışmadığını söyledi doktor. Bebek sadece sağ kanaldan besleniyormuş. Aspirine başladık ve doktorum yatış verdi çünkü eğer bu şekil de giderse en kötü senaryo olarak 26. Haftada doğum olabileceğini söyledi. Sizler böyle bır durumla karşılaştınız mı? Ne sonuçlar elde ettiniz