Destinaa bazı belirtileri var göbeğin inmesi, üst kısmının boşalması, kaburgaların rahatlaması, nefes darlığının azalması, idrara çıkma sıklığının azalması, akıntının artması, mide yanmasının geçmesi, bebek hareketlerinin yavaşlaması vs vs diye. Herkeste aynı olmayabilir tabi ama genel belirtiler böyleymiş. Benimde 4-5 haftadır kanalda çoğunu yaşadım ama bebek hareketlerinde azalma olmadı kaburgalarda ağrı devam ediyor kalanı yaşadım hep.