Minikkkkkkk Eşimle kavga ettik çok kötü ağladım sonra bebeğin hareketi kalp atışı gibi attı ama baya böyle attı beş dk filan sonra korktum. Sanki kalp atışı gibi kasıklarımdaydı doktora gitmelimiyim korkuyorum.
Dilekcnkn Minikkkkkkk Korkma canım benimde hep sol kasığıma doğru atıyor hıçkırıyor bebeğin iyi birşey bu 😊Ama kendini üzme lütfen
123ddd Minikkkkkkk öyle olur zaten hıçkırık canım ilk hissettiğimde bende korkmuştum korkma sıkma kendini gayet normal 😊