esmerrmm Kizlar devlet hastanesinde doğum seklini nezamn söylüyorlar alttan muayne nezman ediyorlar devlette ama
Eylem_kaya07 38 haftada çatı muayenesinde normal doğuma müsait denildi. 39+4 olduk normal için beklemedeyiz gelmiyor bu bebiş