Dilekcnkn Dlnnn Bence tulum verilecekse tulum , zıbın , şapka ,eldiven ve battaniye yeterli , hastahane çıkışı ise zaten alt üst ,zıbın ,şapka, eldiven ve battaniye aynı şekilde yeterli yani diye düşünüyorum
ada94 Dlnnn ben 10 lu seti hazırlayıp vermiştim direkt onlar içinden seçior . Bez ve çorap koymayı unutmayın sakın. Bir de normal Müslin örtü gibi bir örtü üzerine bir de nohut battaniye vermiştim . Kullanmak isterlerse kullanıolar kullanmazlarsa geri gönderiolar.
Sedakbyk Dlnnn bez uzun kollu body corqp alt ust takim sapka eldiven ve penye battaniye giydirmislerdi.
ada94 Dlnnn Allah Allah ilk defa duydum :) zaten hepsi yeni ürünlerdir muhakkak :) ki Allah’ın izniyle bir gece yatıp cıkacaksın. Üstünü bile değiştiremezsin orada .
Omerhatice Dlnnn 1 iç zibin, üstüne tulum yada alt üst takım hangisi varsa, eldiven, çorap, Bere ve bir tane battaniye.. oglumdada kizimdada bunları verdim poşet içinde o kadar 🥰
Elfvli Dlnnn ben 10 lu hastane çıkışı koymuştum. Hemşire içinden gerekli olanları aldı. Bir badi, ust zihin, şapka, eldiven , corap , patırtı alt birde battaniyesini. Bir tane de bez.
Egeasigi ada94 canım böyle düşünme kadın haklı , iyisinden verme derken de şunu kasdetti 10 lu çıkışları özene bezene alıyoruz ya hemşirelerin ilk seferinde giydirdiklerimi odaya getirdiklerinde değiştirmek gerekir diye düşünüyorum ben .çünkü malum covid var .kaç hemşirenin elinden geçiyor size gelene kadar 😊
Bebekhemsiresi-1 Egeasigi ya evet hem öyle hem de ilk giydiği kıyafet bebek iyi silinmediği için veya göbek kordonundan vs kan, sıvı falan bulaşabiliyor. Ben ilk doğduğunda bembeyaz bir takım giydirmek istiyorum ama bunları düşününce de emin olamıyorum 😕