Tugcer12 Merhaba 30 haftalık hamileyim bugün biraz karn ağrım var yok arası ama sol gögsüm cook ağrıyor. Bebegmn hareketleride eskisi kadar degl 3 gün once nst cekılmıstı normaldi normal mi bu durum sabah doktora gitcem ama acile suan basvurmam gerekir mi 🥺🥺
Dilekcnkn Tugcer12 Bende 31+4′üm karnım ağrıdı benimde bugün çok toplaştı sürekli sert oldu ama göğüs ağrısı belki süt toplanıyor ondan veya üşütme olabilir
Dilekcnkn Tugcer12 öyle valla bugün biraz burası esti bende ondan diye düşünüyorum birde artık ağırlaşıyoruz normal tabikide kendimizi takip etmemiz lazım ama