supermommm Arkadaşlar 13 haftalık hamişim ne zaman hissediliyor bebek acaba çok merak ediyorum ilk gebeliğim
2-prensesannesiii supermommm İlk gebeliğimde 20. Haftalrda hissetmiştim ikincide 17 de falan. Doktorum 16. Haftadan öncesi hissetmen zor demişti
Aylinsemih supermommm ben 18 de hissetmiştim ayna karşısında çatlak kremi sürüyordum birden karnında bisey hissettim ve hiç kıpırdamadan durdum soldan sağa doğru kayan bisey di okadar güzel di ki jet hızı ile geçti
Esrahaliscelik minnakanneeee peki 20.haftadan sonra sureklı duzenlı hissetmeye mı başladınız ? ne kadar sıklıkla hıssedıyorsunuz ?
yigitegenin_annesi Aylinsemih bende şu anda bebeişimi izliyroum 😂 sağdan soldan ordan burdan harket ediyor çok gzüdl bir duygu
Aylinsemih yigitegenin_annesi Aynn çok güzel bi duygu hele son zamanlar büyüdüğü için daha çok belirgin oluyor hareketleri ama iyi günlerin bunlar 16 gün önce sezaryan la dogum yapmis biri olarak sana tavsiye bol bol uyu dinlen bebek gelince çok ihtiyacın olucak uykuya kafa dinlemeyi de ihmal etme ben artık huniyi kafama tamak uzereyim o ağladıkça bende ağlıyorum birde sezaryan sa doğumun hemen sütün gelmiyor doğuma az kala süt arttiricilara dayan doğumdan sonra hemen sutun gelsin diye hala daha az geliyor sutum
yigitegenin_annesi Aylinsemih 😂😂 biliyorum ve bol bol uyuyorum 4ay sonra brnde huniyi kafama geçircem😂
Gerginannee supermommm evet ilk gebelik 😊 hatta ben gaz falandır dedim ama doktor zayıf olduğun için hissedersin dedi
Gamze_yildirim Ben ilk 15. Haftamda hissettim o da zayıf olduğum için bu kadar erken hissettiğimi söyledi doktor şimdi ise 18 hafta 5 günlüğüm her gün her saat hissediyorum diyebilirim ☺️♥️ilk gebeliğim bu arada