Sevgii_94 Merhaba arkadaslar. Bugun adana yedim restoranda ve ici kirmiziydi, hamilelikte hic basiniza geldimi?
Nazli_ayar Sevgii_94 Hamilelikte az pişmiş et yemek zararlı diye okumuştum. Geçenlerde banada öyle denk geldi geri gönderdim biraz daha pisirmelerini istemiştim.
Lulemom Sevgii_94 normalde iyi pişmiş olması lazım da bana bi kaç kez denk geldi öyle. Az pişmişti. Yedim bişi olmadı
Zeyyyn Sevgii_94 bende öyle birkere yedim fazla pişirin demek aklıma da gelmedi ama birşey olmadı dikkat etmek lazım bundan sonra pek kırmızı et yemiyorum dışarda
Pembepanterr Sevgii_94 Sushi yemiştim bir kereliğe mahsus hepsinide bitirmiştim bir sorun yaşamadım ama bir dahada yemedim gebelikte sizde dikkat en birşey olmaz br kereden
Lulemom Sevgii_94 çiğ değil canım. Yani hafif içi az pişmiş gibi yedim. Yani öyle kanlı, çiğ et yemedim tabiki 😄 ama olur ya böyle köftenin kebabın içi hafif pembemsi kalır. Öyle yedim
Sevgii_94 Lulemom Yani benim bugun yedigimin icide pembeydi iste. Ben tam olarak anlamiyorum o pismismi oluyo yoksa cigmi kaliyo diye.
FusunF Sevgii_94 söyleseydiniz keşke iyi pişsin diye veya bu pişmemiş diyip geri gönderseydiniz etin pişmesi çok önemli gebelikte