Veralynn Benimde çok kötü sonuçlar ya baya değer düşük… Bugün acillik oldum bende rahim ağzı kısalığı ve bebeğin eşi aşağıdaydı. Şikayetlerim bundandı muayene oldum 26 olan rahim ağzı uzunluğum 40 olmuş , bebeğin eşi de yukarı çıkmış o sorunlarım kalkmış şimdi de enfeksiyon çıktı başıma. Doktor 2 ilaç verdi damar yolundan antibiyotik verdiler. Çok canım sıkkın 😔