filologmuallime Hafta detaylı ultrasonda bebeğimin akcigerinde kitle gördüler. Perinotoloğa yönlendirdiler. Doğumun tam teşekküllü bir hastanede olması gerekiyomus. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Süreç nasıl ilerliyor? Hangi hastaneye gidiyorsunuz? Konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.