Mineeaa canim cok geçmiş olsun. Oncelikle( genelde)bi yogun bakima alirlar bebegini bi kac gun sıvısız ve besinsiz kalmasin diye hortumla beslenir sonra senden özel biberon talep ederler. beslemeyi gosterirler ogretirler sonrasinda o sekilde beslersin. Ameliyatlari falan cok ilerledi zaten korkma. Tabi doktoruna ve hastaneye gore değişir belki servise alırlar ama ilk bi yogun bakima alip tahlil fln da yaparlar gibi. Rabbim şifa versin cabucak sağlığına kavussun bebisimiz. Sen üzülüp stres yapma kendini hazırla. Dogum sonrasi sütun azalmasın bol bol su ic ve göğsünü düzenli olarak sağ. Ememecek çünkü ilk etapta