Merhaba arkadaşlar bugün gebelik şekerinin yüksek olduğunu söyledi doktor 3 degerimde yüksekmiş nasıl dusurebilirim ilaç haricinde doğal ne önerirsiniz başına bu durum gelen oldumu doktor beni çok korkttu bebek anne karnında ölebilir erken doğum olabilir kuyruk sokumu gelişmeden dogabilir vs kötü seyler söyledi