buiyimi Göğüs ucu yarasına çözüm bulabilen var mı? Kuru tutunca yara olmuştu yumuşasın diye yağ krem sürdüm bu seferde iyice ayrıldı çok kötüyüm bir çözümü yokmudur 😥
Emel123 buiyimi mumsy natural bir mucize, iksir… Ne denediysem yaramadı. Ama bu iki saatte iyileştirmiş. emzirme zamanı göğsümü açtığımda dehşete düştüm. Günlerce boşa acı çekmişim. Keşke başta biri söyleseymiş.
Sblatc buiyimi emzirirken bebeğin ağzından birden çıkarmayın serçe parmağınızı araya koyup öyle çıkarın ve sütünüzden birqz göğüs ucuna sürün kurusun öyle kapatın.
buiyimi Sblatc bebeğin bırakmasını bekliyorum elimle çıkarmıyorum sütte sürüyorum yine kanıyor artık ağlayarak emziriyorum
Emel123 buiyimi hayır krem. Losyonu krem temizliği için. https://ty.gl/00x7p0yo5z trendyol linkini paylaştım. Ordan bulabilirsiniz.
Minaminisi buiyimi göğüs kalkanı öneririm. Herşeyi denemiş biri olarak tek çözümü kalkanda buldum. Şimdi gümüş kapak çıkmış baya pahalı. Philips avent kullandım ben. 9 sene önce. Şimdi tekrar alacağım. 80 lira falan olmuş, indirime girmesini bekliyorum.
Seliss_61 Minaminisi 80 iken al canım daha da pahalılar e bebekte geçen 120 ye gördüm , trendyol hepsi buradada 100 küsür yine civilde 80 di civilden aldım aşşağı düşmüyor daha haberin olsun
Minaminisi Seliss_61 ayy deme ya. Valla 80 pahalı geldi ama alayım en iyisi. Onsuz yapamam çünkü😁 teşekkür ederim🌸