pinar1406 Beta hcg 650 çıktı ultrasonla kese görünür mü kızlar yarın doktora gidicektim gideyim mi yoksa daha beklemeliyimmi
Aslanyesm Yok canım daha görünmez benimki 960 çıkmıştı görünmemişti 5 haftalıkken görünür 6-7 haftalıkken kalp atışını duyarsın bende öyleydi
Rabiagokturk pinar1406 canım benimde ilk kan değerim 652 di sonra iki gün sonra tekrar verdim iki katına çıkmıştı değer ama görünmedi 3 gün sonra tekrar çağırdı bu sefer gördük keseyi💕 sen yarın tekrar kan ver ve pazartesi kan sonucunla bi doktora git canım muhtemelen hamilesin 💕💕
muzicemsu pinar1406 kuzum en son 923 su bir hafta öncesinden tabi gittom 5 haftalık karından gördüm kaç olduğunu hatırlamıyorum çünkü başka yaptirmadim
SelmaGl pinar1406 benimde geçen hafta çarşamba 310 çıkmıştı. Pazartesi gel görürüz demişti gitmedim. Önümüzdeki pazartesi gidicem inşallah görürüm
Ceysii01 Bunu bende merak ediyorum tup bebek 8gun 204 12gun 1052 cikti degerim yarin ignem var gitmisken muaynede olayim diorum 4+6 oluorum yarin degerimde 3000ini gecmis oluyo gorunurmu kese
MelekMervertlek pinar1406 2500 den 4 gün sonra gittim kese minicik dedi dr çok yeni dedi sizde tahmini 6 haftalikken gidin
2melek_annesiii pinar1406 beta 3000 olursa karından gözüküyor alttan baktırmayın bir haftaya kesin gözükür biraz bekleyin bnce