Ozseee1 bununla ilgili pek bilgi yok ama bende bugün doktora sordum aslında bende olmayacaktım doğum sonrası olacaktım fakat vakalar çoğaldı varyant virüs var ne kadar dışarı cikmasamda eşim dışarıda temasli hep birileriyle doktorum biontec olmamı önerdi Eylül ekim gibi bir dalga daha bekliyoruz dedi biontec çalışma açıkladı aşının gebelete extra bir yan etkisi olmadığını aksine bebeğimiz antikorlu doğduğunu söyledi eğer olmazsak doğuma yakın riskler daha fazla tansiyon çıkabiliyor doğum tetikleyebiliyot anne bebek için sıkıntı olabiliyor dedi bende dediğim gibi ev halkı dışarıya temasli olduğu için yarın akşam olacağım inşallah 😊