Agnesmom Merhaba sevgili anneler , 39 haftadayız bebek henüz aşağıya inmedi, açılmada yok ama nstde sancılarım çıktı böyle olduğunda tahmini ne zaman doğurdunuz?
momof3 Agnesmom Bende tam tersi 4 cm açılma var yeteri kadar sancı yok 🤦🏻♀️ Çıldıracağım sanırım.Bu sabah nişanım da geldi ama doktorum çağırıp yatış yapmıyor bir türlü 🥲
mco Agnesmom bende 35+0 haftadayım şuan hastanedeyim nst de sancı var ama açılma veya başka hiçbir belirti yok yarına kadar yatış verdi doktor naparlar bilmiyorum