Gull_94 dakpinar- ben olsam o sekılde koyardım buyuk ıhtımalle tek basına yeterlı ve soylenıs olarak tok bı ısım damla zaten o yuzden ıkıncı ısım ne kadar kısa olursa okadar hos olur 😇