Nazlininbebegi Selam anneler 30+2 haftalık hamileyim bitmek bilmeyen bir idrar yolu enfeksiyonum var iki hafta önce gittiğimde doktorum artık antibiyotik vermeyeceğim bol su iç dedi günde en az 3 litre su içiyorum ama bitmiyor var mı sizlerin öneriniz
Serpiltsn Nazlininbebegi bende 30 haftalığım benim de basından beri gebeliğin hep bi enfeksiyon var 3 lt su içmeme rahme geçmiyor da
Bebegimveben0811- Nazlininbebegi 1 limoni 4 5 e bölüp 2 gündür yiyorum sanki azalma oldu yanma da benimde hic geçmiyor bolda su içiyorum ınternette okuduğum kadarı ile limin ph dengesini duzenliyormus ama siz doktorunuz limon yiyebilirmiyim die sorun bide her gün bi kase yoğurt yiyin oda bire bir faydalı doğal olarak
Serpiltsn bahtnurr1 ben önündedir ay ictim nerdeyse monural şase ama bende etki etmesinler umarım size eder
[silindi] Ya kızlar elma sirkesi diyolar bir bardak suya bir kaşık elma sirkesi içilecekmiş cok faydasını görmüşler yani çaresizlik herşeyi denetiyor ama bilemedim
Boncugummmm [silindi] ben içiyorum suyuma cok az damlatyorum sirkeyi bnde cok fazlaydı enfeksyon . Birde kızılcık kaybatp sulandrıp içiyorum bıraz agrılarm gecti tekrar idrar verıcem
Boncugummmm Serpiltsn ya sebebine ne dedide zarar werir diye mi bn cok az katyorum da dhada azaltrım olmdı