35.haftada başladı bende o durum ozellikle ayaga ilk kalktığımda cok ağrıyordu dengemi zor kuruyordum yürürken falan da ağrıyoru ama ilk ayağa kalkış anı cok fenaydı doktorum normal dedi artık doguma yaklaşıyoruz dedi hala var o ağrı ama daha dayanılabilir yada ben alıştım bilmiyorum 36+2 olduk suan