Minimalistmom birebir aynı günde ve aynı durumdayız. ben geçen hafta üzerine basamaz hale geldim evden calıstıgım için sandalyede oturuyorum sürekli. ultrason ile bacak ve ayak damarlarımda tıkanıklık,pıhtı var mı diye baktılar yokmuş neyse ki. sıcaklardan ve basıya bağlı genişlemeden şişiyor ödem oluyormuş. dolgit krem ve buz uygulamı söylediler, başka ilaç veremediler:( hergün yürüyüş yapmazsan ödem dağılmaz dediler…