Cennet-polat Kizlar 10haftadir bebeğim kanala girmiyor kasıyor kendini şuan 39+1 iz ama ne yapsam işe yaramadı herkes sen sezeryan olursun diyor böyle son hafta kanala giren oldumu sancı olmazsa suni snaci deneriz dedi doktorum ama