Merhaba herkese ben bugün çatı muayenesi oldum, o kadar korkuyordum ki asla çatı ile ilgili bir şey okumadım gördükçe kaçtım 🙀 hatta gerdek bile zor yasadıgım için onunla ilişkilendirdim AMAAA asla korkulacak bir şey yokmuş hatta ben dur kasayım edeyim dememe kalmadan işlem bitti lüften gözünüzü korkutmayın kendi deneyiminizi kendiniz yaşayın 🥰🐣