ecemnas88 tek doktor taraftarıyım. 14 yıllık doktorum. Her işlem operasyon için ona giderim. Başkasına kesinlikle güvenemem. Düşük yaptığım zaman gece acil hastaneye gittim, oradaki doktor düşük başlamış dedi ona inanamadım mesela. Kendi doktorumdan duyana kadar kabul edemedim durumu. Benim doktorumun özel muaynehanesi var. Hastaneye bağlı çalışmıyor. O ne derse o dur benim için. Çok güveniyorum kendisine.